Oki

 

 

Kontakt:

ul. Witkiewicza 58/ U1,U2
71-125 Szczecin
czynne pon-pt 8-16

tel. 91 487-80-90

tel. 91 487-80-91

tel. 91 486-01-95


serwis@ram-int.com.pl

Zasady i warunki Gwaracji:

Gwarancją objęte są usterki produktu spowodowane wadliwymi częściami i/lub defektami produkcyjnymi.

Procedura zgłaszania niesprawnego sprzętu:*

W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń OKI prosimy o zgłoszenie reklamacji do OKI Systems (Polska) Sp. z o.o., korzystając z bezpłatnej Infolinii Serwisowej 0-800-12-00-66.

Reklamacje będą przyjmowane w dni robocze ( poniedziałek - piatek) w godzinach 9-13 oraz 14-17.

Zgłaszając reklamację prosimy o podanie:

Po wstępnej diagnozie telefonicznej, jeżeli będzie to konieczne, Autoryzowany Punkt Serwisowy OKI otrzyma zlecenie usunięcia usterki w serwisie lub w miejscu zainstalowania urządzenia.

Prosimy o poinformowaniu OKI, podczas obsługi zgłoszenia, o wszelakich ograniczeniach dostępu do uszkodzonego urządzenia.

 

* Wyciąg z Umowy Gwarancyjnej OKI

Prosimy o przestrzeganie powyższej procedury w przypadku produktów objętych okresem gwarancyjnym.

 

Strona Główna | Materiały | Mapa dojazdu | ©2004 Ram Int Serwis Valid XHTML 1.0! Valid CSS!